Torsdag 12/3



God morgon alla!
Får man säga god morgon vid den här tiden på dygnet!?
Aja, god förmiddag! :)

Sitter nu på jobbet, igen! :) Är här man är när man hamnar här & skriver.
Mycket här det blev nu.

Jobbar i sällskap av Vikkan! Alltid skönt med goda vänners sällskap.
Även att hon blev inkallad tidigare igår pga trafikstörningar. Och när hon kommer
hit så har allt lugnat ner sej, så ingen kö på Inrikes. Hua.
Men skönt för en annan med sällskap. Det gillar jag!

Idag jobbar jag framtill 1630, sen skall Malla & jag iväg o handla inför helgen.
God mat & en massa annat gotta.

Sen kommer mami upp o hälsar på, trevligt. Ses en sväng innan helgen när
jag far bort.

Nu skall jag ta o göra ett ryck innan rasten!

//Malla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback