Tisdag 10/3



Sitter man här & mumsa godis på jobbet. Hur skulle livet se ut utan godis?
-Man skulle definitivt vara piggare, inte lika uppsvullen, ingen fara för hål i
tänderna osv, osv.
Men godis är min stora passion, speciellt choklad. Vill inte vara utan detta
& det tänker jag inte heller! =)

Idag jobbar jag framtill 1900, har sällskap av Linda framtill 1800 så det känns
kanon!
Rullade på bra framtill lunch, men nu känns det lite tyngre. En chokladbit till
kanske hjälper...tihi..

Efter jobbet tänkte jag fara upp & hälsa på Eva & Linus en sväng. Ta en fika &
sitta & prata lite.
Sen har jag planerat in en promenad runt Forsön. Hem & klä på sej lite mera
bara, så ska det nog gå bra.

Annars i vecka har jag inte så mycket inplanerat förutom jobbet.
Mami kommer upp en sväng imorgon på förmiddage så vi skall ta en fika tillsammans.
Sen blir det nog Forsön en sväng innan jobbet skulle jag tro. Hoppas på solsken! =)

Nu skall jag ta o göra ett ryck innan fikarasten!

//Malla



Kommentarer
Postat av: Malin W

Men hallåååå, vi har ju värsta grejen planerad för helgen ju!!! :o) Du, ja, Nova, Thom å Novas Niklas. Nu är de nära... Bara tre dagar kvar!! :op


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback