Söndag 22/3



God morgon!

Då var det en ny dag & ännu en söndag.
Veckorna går så himla fort så man knappt hinner med.
Veckorna går fort, då går alltså månaderna fort.
Och då kommer vi närmare våren & sommaren med stormsteg.
Vill ha sommar & värme nu.
Känner att jag är nökd med den vinter som varit.
Den börjar bara bli lite lång nu. Så sommar skulle inte vara helt
fel. Iaf vår, till att börja med! :)

Just för tillfället sitter jag på jobbet. Antagligen hade inte jag suttit
här om jag varit ledig. Hade nog legat o snosat i sängen som mest
nu. Men det var bara att stiga upp o traska på jobbet.
Jobbar framtill 1330 idag, så det är en rätt bra tid iaf!

Lördagen var bra. Jobbade först i sällskap av Linda & Malin framtill
1315. Rullade på rätt bra.
Sen bort på Floran o surra lite.
Gick hem för en snabbdusch innan mami kom från Östavall.
For med henne ner till Ljunga för att sen ta tillbaka min bil till Ånge.
Fick sällskap av vännen min ner. Trevligare än att sitta o åka själv!
Handlade lite godis o så och sen for vi tillbaka till Floran för "middag".
Varma mackor i ugn med makrill i tomatsås och ost. Mumma! :)
Blev film & True Blood. Riktigt bra serie. Somnade till i soffan en timme
innan vi traskade bort till sängen för natten!

Vaknade imorse av klockan när den ringde 0630. Relativt pigg iaf.
Tog bilen hem för en dusch innan jag skulle iväg på jobbet.
Så nu som sagt så sitter jag här.
Börjar bli lugnt på telefonen, trodde inte att det skulle vara de idag.
Sökt komp fr. 1200 idag. Skulle vara skönt att komma hem tidigare.
Funderar på att kanske göra mej en tripp till s-vall. Men jag får se hur
det blir senare fram på dan.

Annars idag har jag inte så mycke inplanerat. Kanske hör med Malla
om hon bjuder på en kopp kaffe. Blev aldrig att jag åkte upp dit igår
eftersom att man somnade på soffan! =P

//Malla

Kommentarer
Postat av: Helené

Mäh, vad har jag missat? Vem blor på Folran? ;) NYFIKEN! Skicka ett sms :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback