Söndag 1/3



Då var det dax för en ny månad. Herregud vad tiden går fort.
Men det är härligt att vi går mot ljusare tider.
Dessvärre var det -20grader ute idag, men hoppas på bättre
fram på dan & i veckan.

Just nu sitter jag på jobbet. Maria är hemma pga Sjukdom men
Linda kommer snart och håller mej sällskap. Trevligt trevligt! :)
Sitter framtill 1200 idag, så det är rätt skönt om jag skall vara ärlig.

Igår efter jobbet så for jag ner till Ljunga. Var bort till fam. Forsström/Andersson
och grattade Kent som fyllde år här i veckan. Kikade på lite skidåkning och
satt & surrade lite.
Sen for jag hem till Ånge. Stylade till sej lite...tihi.. Tills att Malla kom till mej.
Kikade lite halvt som halvt på melodifestivalen och surrade en massa.
När klockan började närma sej 2200 så promenerade vi bort till Floran
& till Johanna med sällskap. Alltid lika skoj att träffa den tösen!
Sen bar det av ut i kylan och fram på mittis! :)
Rätt lugnt, inte så mycke folk när vi kom, men det artade sej fram på små-
timmarna.
Kikade på Marcus! :) Skitskoj!Tihi...
En massa dans med töserna & folket!
En helt lyckad kväll, kort & gott!

Idag händer det inte så mycke mera efter jobbet. Ska bara vara hemma.
Riktigt kallt ute så det blir ingen promenad som jag hade tänkt mej & behövt.
Den får faktiskt vänta.
Kika lite på tvn & bara ta det lugnt!

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback