Snart kvällen



Är nu lämnad all alone! =P
Nej då, inge fara här. Linda gick hem för ca45min sedan.
Men hon skall tillbaka hit på möte senare idag. Hoppas på
att det går bra.

Själv har jag en ½h kvar, sen får jag vandra hemöver.
Det blir nog en sväng på ICA innan jag går hemöver.

Ikväll blir det lugnt & skönt. Även att en annan inte jobbar kvällen
så ikväll hinner jag se Grey´s. Har missat de 2tidigare avsnitten.
Man får väl la se om man hänger med på vad som har hänt.
Mysigt att krypa upp i soffan o kika på detta.

Nu skall jag ta o göra ett sista ryck!

By the way! Nu är Malla o jag på G. Nu står skoterkort högt
upp på prioriteringslistan. En person till o sen kör vi igång
tillsammans med Maria! =D

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback