Onsdag 25/3




Då var det dax för ännu ett arbetspass. Kvällen kör jag ikväll tillsammans
med Maria framtill 2200 ikväll. Usch, vad jag inte känner mej mottiverad.
Men hoppas på att det rullar på bra.

Idag har jag vare uppe hos Eva nästintill hela dagen. Linus är så förkyld,
hoppas på att det blir bättre snart. Det är ju bättre än början på veckan,
men inte helt ok.

Skulle egentligen träffa Malla & Nova idag, men flyttade fram det tills imorgon.

Sen blev det lunch på Canelen med underbaraste Linda. Satt o surrade en massa.
En annan drack kaffelatté så man fick ont i magen. Men den är ju så god. Hualigen.

Var upp till Eva en sväng till innan jag for hem o lämnade bilen o traskade bort
på jobbet. Och här sitter jag nu!

Imorgon blir det också jobb, 12-1900. Sen blir det troligtvis ljusparty hos Eva.
Det lär ju visa sej imorgon vilket humör man är på...

På fredag blir det 06-1300, skön pass på en fredag, o spec innan Frihelg! Lovely!

Nu skall jag ta o göra ett ryck, mycke kö idag! :(

//Malla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback