Onsdag 18/3



God förmiddag människor!

Pigg & glad kexchoklad! :) På så bra humör är jag! :)

Sitter på jobbet just nu i sällskap av Linda! Har sällskap
av henne ändå tills 1745 idag. Underbart!
Min underbara vän!

Idag vaknade jag relativt tidigt. Vaknade på ett underbart sätt.
I en underbart skönt säng.
Anledningen till att jag behövde slita mej i från det härliga var
att jag skulle upp till kusin & lämna igen bilen som jag lånade igår.
Hade gärnat lega kvar, men det var bara att slå upp sina blå,
hoppa upp & klä på sej & sen åka iväg.

Satt hos kusin ett tag. Fikade lite innan jag vandrade hemöver för
att kika posten innan jag skulle vandra iväg på jobbet.
Fick mitt efterlängtade paket från H&M med en helt underbar stickad
tröja. Den bär jag idag. Kanonhärlig!

Ja, så då var det jobbet jag befann mej på & blir kvar här till kl.1900
ikväll.
Efter jobbet får jag la se om det blir ngn promenad & sen bara ta det
lugnt. Känns skönt!

Och imorgon är man ledig. Och det känns kanon! :)
Blir en tripp till s-vall tillsammans med Eva & Linus.
Linus skall på en kontroll av hjärtat eftersom att han föddes med små
blåsljud. Men han är pigg som en mört så det går nog utan problem.
Sen blir det en sväng in till Birsta City. Kanske fyndar nånting! :)

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback