Måndag 23/3



Då var det en ny vecka och en ny dag!
Morgonpigg idag (eller inte), sitter på jobbet sedan 0600.
Trodde jag skulle försova mej idag när jag steg upp först
strax efter 0500. Men det gick bra iaf & tur var väl det! :)

Jobbar framtill 1300 idag, så det känns helt ok.
Det som känns ännu mera ok är att jag har FRIDAG imorgon.
Underbart, sova ut så det bara sjunger om det! ;)
Funderar kanske på att göra en tripp till s-vall. Skulle inte vara
helt fel det. Strosa runt lite för mej själv sådär! Men jag får la se.
Blir iaf en fika med Johanna efter 1600 imorgon.
Kika på mönster till studentklänningen och bara surra en massa!

Annars idag så tror jag nog att det blir en promenad när jag slutar.
Har halkat efter så innebombens med promenaderna så det är
skrämmande. Nya tag nu.
Sen skall jag upp till Eva för att få slingor gjorda i mitt hår. Spännande!

Igår var jag o hälsade på Eva m.fam efter jobbet.
Sen så gjorde jag en tripp till Östavall. Var ett tag sedan nu, riktigt roligt
att hälsa på er.
Loke växer så det knakar. Det är otroligt.
Operationen av Lokes ben hade iaf gått bra. Lilleman gick runt med
bandage på benet. Men duktigt var han över att inte vara där o pilla
spec mycke.
Sen till kvällen blev det mys hemma i soffan. Inte helt fel en söndagskväll.

Nu skall jag ta o göra ett ryck innan fikat!

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback