Lördag 21/3




God morgon världen!

Då var det Lördag och ännu ett pass på jobbet.
Började nu 0915 och spenderar dagen här framtill 1315.
Får snart sällskap av underbara Linda.
Hon gör min dag här på jobbet! Allting känns så mycke
lättare då.

Ovanligt pigg var jag imorse. Kändes ju bra. Medans vännen
bredvid var trött som en jag vet inte vad. Ögonen i kors! ;)
Men det tog inte lång tid så var han på G även han.
Och ännu piggare blev en annan när man tittade ut genom fönstret
och fick se att solen sken. Underbart.
Var lite kyligt ändå när man gick till jobbet, men det blir nog bättre
fram på dan.

Det hade iaf gått bra med operationen på Loke. Var skönt att höra.
Att det skulle skära i Lilleman kändes inge lugnande, men huvudsaken
att det gick bra.

Idag har jag inte spec mycke inplanerat. Får iaf igen bilen utav mami
när hon varit på Ljusparty. Hoppas på att den de kommande dagarna
startar också. Possitiva tankar helt enkelt.

//Malla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback