Fredag 6/3



Hela denna dag kommer nu att vara upp & ner.
Försov mej imorse & kom en hel timme försent till jobbet.
Jag förstår inte hur jag lyckas, så nu är hela dagen förstörd! =(

Så istället för att gå hem kl.1100 idag så får jag gå hem 1215.
Men det är ju en bra tid iaf, men känns inge skoj ändå.
Men har man enbart jobbat eftermiddag/kväll flera veckor i rad,
så blir det en väldig omställning att kliva upp & börja jobba 0630.
Men, det är inte så mycket att göra nånting åt, utan det är bara att
sitta här & jobba till 1215.
Sökt komp från NU, men lär ju inte hjälpa, men man kan ju försöka iaf.

Idag skall jag upp till Eva & hälsa på. Skulle egentligen vare barnvakt idag,
men Eva besluta sej för att vara hemma, men åker upp & hälsar på iaf! :)
Så kommer nog att spendera större delen av dagen hos henne.

Sen ikväll blir det en promenad runt Forsön. Har ju fått in den rutinen så det
kör jag varje dag. Känns kanon bra.
Sen kl.2000 så blir det Så ska det låta! :)

Kl.1215 idag så är det ÄNTLIGEN helg. Underbart!

I helgen blir det promenader, besök av Elina m.fam, promenader, Melodifestivalen,
Östavall & bara ta det lugnt & vara ledig.
Så helgen känns kanonhärlig!

Nu skall jag ta o göra ett ryck till första & sista rasten!

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback