Fredag 20/3



Då sitter jag på jobbet i sällskap av underbara Linda.
Vi jobbar båda till 2215 ikväll, så det är kanon med sällskap.

Idag har jag bara tage det lugnt, sov ut imorse innan jag tog
bilen hem för en snabbdusch innan jag for upp till Eva.
Lämnade igen bilen (Tack för lånet) och sen var det dax för
frukost. Satt o surrade lite o myste med Linus! :)

Låg o kikade på True Blood innan jag skulle iväg o jobba.
Verkar faktiskt vara en bra serie. Kanske blir en fortsättning på det
ikväll.

Annars idag händer de inte så mycke mera. Bara ta det lugnt efter
jobbet! :)

I helgen blir det förmiddags jobb för min del.
Jobbar man kortpass o förmiddag så känns det OK ändå.
Visst är det alltid härligare att vara ledig på helgerna. Men har man ett
jobb där helgerna blir jobbhelger var 3e vecka så är det OK att
jobba korta förmiddagar iaf!

Nu skall jag ta o göra ett ryck innan "lunchen". Skall låna Lindas bil hem
o hämta lite grejer!

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback