Fredag 13/3



Fredagen den 13onde. Än så länge har det vare en lugn dag.
Nog för att den knappt vara i 7h.

Sitter på jobbet nu i sällskap av Maria. Började 0600 imorse så
är rätt så trött om jag får vara ärlig.
Ändå somnade jag 1900 igår &  bäddade ner mej vid 2030. Hua.
Skönt att det är helg snart, så man får sova ut.

Igår efter jobbet så for vi o handla fjällmaten jag, Malla, Nova, Thom
& Niklas. Blev pastasallad & fläskifilé till fjällmat.

Mami o papi kom upp en sväng o hälsade på. For på Gluggen o handlade
lite godis inför helgen.
De for hem strax efter det, så då hamnade Malla i myskläder i soffan & somnade.
Vaknade till vid 2000 att jag frös. Så då plockade jag fram täcke & kudde o
la mej och sov. Hur skönt som helst.

Idag jobbar jag framtill 1300, har sökt komp. Men det lär jag ju kunna glömma.
Sen efter jobbet så far vi till Fjällen! Skönt med lite "semester" o fjälluft! :)

//Malla

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Vad vare jag sa, du fick komp innan jag hann komma till jobbe :) Hoppas du får en finfin helg!

2009-03-13 @ 10:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback