Torsdag 29/1




Då sitter jag på jobbet. Till min lycka fick jag ju ändra till dagtid.
Hamnade på Medlemsservice idag när jag kom hit.
Men det rullar på, än så länge iaf.
Jobbar framtill 1600 idag, så det hoppas jag inte skall vara ngr
problem.

Igår kvälls efter jobbet så for jag upp till Eva & hälsade på.
Väl där blev jag bjuden på Omelett. Har aldrig i mitt liv tyckt att det
varit speciellt gott. Men igår la hon i skinka, lite grönsaker & ost.
Saltade med lite örtsalt & gurka på sidan av. MUMMA säger jag bara.
Riktigt gott var det.
Satt & surrade sen över en kopp kaffe innan vi for ner på MecTec & lämnade
in Evas bil som skall servas idag.
For sedan en sväng på Konsum innan jag for hem & hoppade i sängen.
En annan som är lite ovan med dagtid somnade inte speciellt tidigt natten
till idag.

Men i tid var jag idag på jobbet iaf! :) Det är väl det som är huvudsaken.

I eftermiddag far jag upp till Eva. Kanske att de skulle hänga med ner till Ljunga
när jag ändå skall ner. Ner & hälsa på mami & Eva skulle inhandla mat åt Sebbe
Anitas Hund & Katt. Men det lär väl visa sej.

Annars idag har jag inte så mycket inplanerat. Kanske att man hinner med en
promenad. Blev ingen igår & det kändes skall jag säga. Inte lika pigg & alert.

Imorgon blir det promenad på förmiddagen iaf, sen blir det jobb 14-1800.
Kanonpass innan semestern. Kan det bli bättre!?

Nu skall jag ta o jobba vidare. Kanske höres nå mera under dagen!

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback