Torsdag 15/1




Då var det kanske dax för en inlägg.
Kanske inte så mycke att dela med mej av, men iaf! :)

Idag har jag inte haft så mycket för mej. Bara tage de lugnt.
Sov ut ordentligt imorse, men inte är jag nå piggar nu iaf.
Blev en fika på Konsum med mami där vi träffade på Eva
& Therese m.barn. Trevligt!
Nu ikväll sitter jag på jobbet. Spenderar hela kvällen här
framtill 2215. Usch.

Igår hade jag främmande. Malla, Nova, Baby, Loke & Elin.
Bjöd på tårta & lite andra gosaker.
Riktigt trevlig eftermiddag! :)
Massa surr & lek me barnen.
Malin var inte så van att vara häst, men Malla-Du kanske få
ta o vänja dej...tihi.. Nej då, det är Thoms sysselsättnig! ;D

Sen till kvällen blev det tvn, inte så mycket att kika på, men iaf.
Pratade länge med Lång. Riktigt trevligt.
Endast 7½ dag kvar nu tills att det tar planet till Thailand.
Blev inte alls nå sugen igår när jag kikade på Semestersvenskar.
Jag lovar! NOT!
Men det kommer fler chanser. Hoppas jag på iaf.

Om en stund har jag lunch, 45min. Tänkte ta mej utanför dörrarna
här på jobbet för en lite promenad. Kanske.

Imorgon får jag också sovmorgon. Arbetspass m. Linda 14-2100.
Skönt med hennes sällskap. Lyser upp min dag.
+ att vi kanske drar på en fika innan jobbet på cafe Canel, där jag inte
varit än. Hoppas på att det inte är allt för mycket folk vid den tiden,
men det lär väl visa sej.

Annars ikväll efter jobbet händer inte spec mycke.
Hoppas på att kunna somna i normal tid iaf.
Men det lär väl visa sej.

Nu skall jag ta o göra ett ryck innan "lunch"!

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback