Tisdag 6/1




Då var det en helgdag igen. Mycke helgdagar såhär kring Jul.
Men det har sin tjusning de också.
Men bara för att det är helgdag så betyder det inte att en annan
inte jobbar. För det gör jag. Jobbar framtill 1815 idag.
Tänk va skönt att vara ledig idag, men så kan det vara.
Men har sällskap av Linda & det betyder väldigt mycke.

Ikväll skall jag med mami & hälsa på familjen Lund.
Längtar så.
De hade iaf haft det bra & det är huvudsaken.

Annars idag så har jag inte så mycke inplanerat.
Lär nog vara hos Eva ett par timmar skulle jag tro. Alltid lika trevligt.
Sen kan det nog bli ngn bra film när man väl kommer hem.
Kanske ska kika på Strandvaskaren som jag inhandlade i helgen.
Men törs jag se den själv? Det lär väl visa sej.

Jaja, snart har jag & Linda lunch. Ska iväg på ICA & shoppa lite.
Får väl la se vad vi inhandlar.

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback