Tisdag 20/1




Då sitter jag på jobbet. Rullar på rätt bra ändå. Har sällskap av
Maria & det är guld värt!
Jobbar fram till 2215 ikväll, jihoo. Men det är så det är ibland.
Fick ngn ändrad tur här framöver då vi skall ha medarbetarskap
så det känns bra. Ngn kväll som försvinner. Det tycker jag om.

Idag var jag uppe med tuppen. Han knappt sova ngt.
Sov väl drygt 3h inatt, men än så länge går det bra att hålla sej
vaken.
När klockan var 0800 imorse så promenerade jag upp till
Eva & Linus. Vi satt o surra lite & fikade. Lika mysigt som vanligt.

Annars har jag inte haft så mycke för mej idag. Aldrig hemma längre
känns det som. Men jag värderar mina nära & kära mer än att det
är kliniskt rent. Men det är jag de!

Annars ikväll händer det inte spec mycke. Hem & sova hoppas jag
på. Orkar inte vara vaken nästan hela dygnet igen.

Imorgon kommer mami & Farfar upp. Farfar ska iväg & besikta bilen.
Sen skall vi ta en fika tillsammans. Trevligt.
Sen är det kvällsjobb som står på Schema!
Hinner nog upp till Eva en sväng imorgon oxå.

Är glad att jag har dej Eva!

//Malla



Kommentarer
Postat av: Malin W

Men vännen, du måste sova. Vad har du för dej på nätterna egentligen? :o) Längtar oxå tills på fredag. Ska bli lika mysigt som sist, fast vi får inge främmande efter midnatt den här gången. :o) Glad att ja har dej vännen!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback