Tisdag 13/1



Då var det Tisdag & jag sov ut riktigt ordentligt imorse om jag
skall vara ärlig.
Strax före 1000 behagade Fröken Malin att kliva ur sängen.
Vaknade ngr gånger innan eftersom att jag ställde om klockan,
men sängen var så skön & hade inge spec inplanerat som jag
skulle göra, så jag låg kvar! :) Och det ångrar jag inte...tihi..

Så idag har jag bara lega i sängen, duscha & gjort mej iordning,
sen var det dax att traska bort på jobbet. Så idag jobbar jag 12-1900.

Idag efter jobbet skall jag fara ner till Ljunga en sväng som jag
berättade om igår.
Mami skulle fixa fram köksbordet så vi kan köra upp det till mej idag.
När Mami ändå är i Ånge så skall vi åka & hälsa på Eva när vi fixat
med bordet. Snusa lite på Linus även ikväll! :)

Imorgon är jag ledig. Och det känns hur skönt som helst. Me like.
Sova LÄNGE tänker jag nog göra. Men när jag är ledig brukar jag
vara uppe med tuppen enbart för att jag är ledig.
Men vi får väl la se hur det går med sovandet...tihi..

Nu skall jag gå på fika!

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback