Söndag 18/1



Blev inget inlägg igår när det var stängt för underhåll under
den tiden jag satt vid datorn. Men det är sånt som händer.

Just nu sitter jag på jobbet i min ensamhet! ;P Väntar på att
Linda ska pallra sej hit & göra mej sällskap. Hon är nog på
ingång snart.
Jobbar iaf framtill 1200 idag. Sen så får man vara ledig nästan
2dagar, så det känns skönt.

Igår blev det en sväng till s-vall för mej & mami. Mysigt.
Tog en fika på IKEA, smaskigt, och sedan kikade vi runt lite.
Fyndade mej ett par jeansBik Bok för 99kr. Jättetjusiga! :)
Så då blev jag stolt att jag kunde köpa ett par jeans under 100kroner.
De tror jag aldrig ha hänt förut!
Sen blev det inte så mycke mera inhandlat. Men det var skoj iaf.
När vi kom hem till Ljunga så gick vi in till Farfar & hälsade på.
Drack lite kaffe m. kaka såklart & satt o surrade lite.

När jag kom hem så gjorde jag inte så mycke. Bytte om och kröp
ner i sängen. Kikade lite på Black Jack & Wallander-Bröderna innan
jag somnade.
Tyckte att jag somnade relativt tidigt, men så kändes de inte när jag
vaknade imorse.

Idag skall jag & hälsa på Malla.

Annars idag har jag inte så mycke inplanerat.

Nu ska jag ta o göra ett ryck och vara sällskap till Linda!

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback