Onsdag 7/1



Jag fick svar idag. Att jag fick.
Jag fick ledigt veckorna 5 & 6.
Men nu blev jag illa till mods & resfebern steg mej över öronen.
Ont i magen.
Det skulle vara hur underbart som helst att komma iväg.
Resa till värmen & bara vara i 2veckor.
Var så inställd att jag inte skulle få ledigt, det var väl pga det
som jag blev alldeles konstig nu. Huga!
Jag skall ju inte vara orolig nu. Jag ska ju hoppa av glädje.
Vad hände?

Sitter nu på jobbet framtill 1900 ikväll. Rullar på ganska så bra.
Inte allt för pigg idag ändå, men hoppas på att det vänder.

Ikväll har jag inte så mycke inplanerat. Bara vara hemma & ta det lugnt.
Kika på ngn bra film & somna relativt tidigt.
Upp för jobb imorgon kl0600 redan.
Men sen är jag ledig tills Söndag kl0900. Så det känns bra iaf.

I helgen blir det tårta & kalas. Kanske en visit till S-vall på bio.
Mycket annat är det inte inplanerat än. Men vi får la se vad som
händer & fötter.

Nu skall jag ta o köra ett ryck i 30min innan jag går på lunch!

//Malla

Kommentarer
Postat av: catrin

kom ihåg att hör av dej om du ska till stan, så du kan lämna in vårt ps3.

2009-01-07 @ 17:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback