Onsdag 28/1



Då var det ett tag sedan man var här och skrev.
Men fick lite påbackning från Thailand att hålla en stadig
uppdatering! ;) Tänker på dej Linda!

Idag har jag vare till Malla på morgonen. Tog & drog till med
en gemensam frukost. Riktigt trevligt.
Nästan som hotellfrukost kändes det som, riktigt gott.
Satt & surrade en massa. Ser framemot fredagen med mina
3små flikkor. Dags för middag & grattning av Malla som fyller
22år imorgon. Hallå? Vi fyllde ju nyss 18! =D Tiden går så himla
fort. Och fortare går det när man får egna barn har jag hört...hihi..

Sen bar det av till jobbet. Medarbetarskap 12-1600. Alltid lika skoj.
Diskutioner & funderingar. Vad kommer att hända, hur skall vi
göra för att förbättra detta osv. Känns bra när vi har dessa träffar
när vi kan dela med sej om så mycket. Få idér osv. Det tycker
iaf jag är riktigt bra!

Så nu sitter jag på säljet 1h till, sedan får jag gå hem! :)
Eller gå hem, skall åka upp till Eva & hälsa på! :)
Snusa lite på Linus & surra en massa.

Imorgon fick jag ändrad tur, så jag får jobba dagtur 09-1600.
Skrev & frågade & det gick att ordna. Malla = GLAD! :)
Sen skall jag åka ner till Ljunga en sväng och hälsa på.
Händer dessvärre inte så ofta längre, men imorgon blir det nog
av.

Sen på Fredag jobbar jag 14-1800 sen blir det utemiddag
som sagt med flikkorna. Lagoon Thai & sedan fortsätter vi med
ost & kex hemma hos mej.

Så kl.1800 på Fredag går jag på semester & är tillbaka på jobbet
först Tisdag 10/2. UNDERBART MED LEDIGHET! =)

Ja så i helgen blir det lugna puckar. Ska nog till s-vall med mami
Lördag. Gå på bio hade vi tänkt.
Fick ju två fribiljetter utav Linda innan de for. De skulle ju inte hinna
utnyttja dessa så då fick jag dem. Tack så jätte mycket gumman.

Ja, Linda, då var det lite mera än en vecka kvar i Thailand.
Underbart för dej.
Vi saknar dej, men tycker att det är skönt att du får befinna
dej där du är. Är inte alls avundsjuk...haha..
När du kommer hem blir det middag, kan nog inte vänta med att hälsa på
dej tills på måndag. Befinner mej nog i Bräcke redan på Söndagen! ;)

Nu skall jag ta o göra ett sista ryck innan jag skall åka hem till Eva!

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback