Måndag 5/1




Då var det ett nytt år.
Inte vare in och skriva på ett tag. Tage det lugnt dessa dagar.
Vare ledig 4dagar i sträck nu och det har vare underbart skönt.
Men blir segt när man kommer tillbaka till jobbet när man vare
ledig en längre period. Men det är bara att hålla humöret uppe.

Nyår var jag hemma hos Malla. Trevligt.
Bjöds på god mat och tilltugg.
Snackade en massa, spelade lite spel. Det bjöds på mycke
skratt helt enkelt! :)

Idag har ja vare o hälsat på mami i Ljunga. Sen har jag bara
vare hemma. Tage det lugnt även idag. Men det är skönt.

Just nu sitter jag på jobbet. Jobbar framtill 2215 ikväll.
Känns lite tungt. Men har sällskap av Berglund, Linda & Maria.
Trevligt trevligt.

Annars ikväll händer inte spec mycke. Hem o kika lite på tvn
innan man skall ta o sova.
Har ju ngr nyinköpta filmer som man skulle kunna se.
Kanske, kanske inte.

Resten av veckan blir det jobb, men inte längre än till 1900
ngn dag så det känns skönt.

Imorgon efter jobbet åker jag upp till Eva & hälsar på.
De kom ju hem från Thailand igår.
3veckor har de vare borta. Men tiden har gått fort.
Men vill ju upp o snusa lite på Linus.

Nä nu kom Linda så nu skall jag prata med henne! :)

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback