Måndag 12/1



Då var det en ny vecka & vi är redan inne på v.3.
Tiden går så himla fort som jag redan har nämnt.

Idag har jag vare upp till Eva & Linus & hälsat på.
Drack lite kaffe & bara satt & surrade.

Sen fick jag ett samtal från Elina att de skulle upp till
Ånge. Så då for jag hem & fick besök av hela
fam.Öhlen/Lindström.
Blev kaffe & prat även då. Alltid lika trevligt.

Nu ikväll sitter jag på jobbet. Ovanligt med kvällsturer!?
Inte de skulle jag tro. Börjar bli till en stor vana nu.
Men det är sånt man får ta.

Ikväll kommer jag hem först efter 2200. Lär nog hamna
i sängen direkt skulle jag tro.
Hoppas man sover bättre inatt en natten som var tills idag.
För då höll jag på att bli tokig över den oroligheten.
Ja hua, men det blir nog bättre inatt hoppas jag på.

Imorgon blir det jobb igen, men då iaf 12-1900.
Sen är jag ledig Onsdag, så det känns jätteskönt!

Nu skall jag ta o göra ett ryck innan jag har fika.

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback