Kvällen




Och tiden går så himla sakta. Vill hem. Men får hålla ut
i 2h & 15min till. Men det ska väl gå bra hoppas jag.

En liten "utskällning" (om man kan kalla det de) fick
4 av oss tjejer idag också. Huga. Förstår inte vart
vi är påväg ngnstans om jag skall vara ärlig.
Vad ska man säga? Kan inte säga ngt, kniper bara igen.
Jaja, så kan de vara. Bara att fortsätta le o se glad ut.

Ikväll kanske det blir en liten promenad innan jag går hem.
Skulle vara skönt med lite frisk luft, känner att jag behöver
det faktiskt nu. Men inte om det är 18minus som det var
imorse när jag gick på jobbet. Det riktigt bet i kinderna.
Men man blir ju pigg utav det iaf...

Jaja nä ska väl ta ngr samtal nu innan jag skall ha min
sista fikapaus.

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback