Kvällen




Kom tillbaka till jobbet för ca 1h sedan.
Promenerade hem en sväng på lunchen.
Promenaden började inte bra i detta slaskväder.
Plumsa direkt i blötsnön & blev dyngsur. Huga.
Hem & byta strumpor & sedan tog jag bilen tillbaka på jobbet,
så slipper jag plumsa i djupsnö när jag kommer hem! :)
Smart tjej!

Kvällen rullar på ganska så bra. Tråkigt att ingen av flikkorna är
här. Men det går iaf.
Ganska så lugnt ikväll. Håller tummarna för att inte behöva sitta
över när jag slutar 2215 ikväll. Men det lär väl visa sej.

Blir nog sängen direkt när jag kommer hem känner jag nu.
Känner mej lite seg. Tur att man sitter & pratar med lite kunder så man
inte somnar. Nej då, inte somnar jag på jobbet heller. Men iaf.

Imorgon efter jobbet så får jag se om jag kanske åker ner till Ljunga
en sväng. Tänkte om jag skulle hämta köksbordet som jag skall få låna.
Känner att jag vill få in det nu. Vill inte vänta tills på Torsdag.
Detta har jag ärvt från min bror, att det skall hända nu, inte sen. Haha...
Syskon
, huga.
Sen tänkte jag även se om mami har ngn gardin som jag kan få låna in
till köket. Har inte hittat ngn själv än som jag känner att jag vill hänga upp.
Har vare in på Jotex mfl & kikat efter gardiner. Men inte hittat ngt som jag
känner för än.
Men det fixar sej nog.

Nu skall jag ta o göra ett ryck igen!


//Malla

Kommentarer
Postat av: Malin W

Blir nog kanon med ett litet köksbord tror ja. Å vet du vad ja kom på, om du skulle vilja, vi har ju den röda soffan som står nere i gillestugan. Den använder ju inte vi. Så om du skulle vilja så får du låna den. De är ju bara å köpa en annan klädsel till den om du vill ha annan färg. :o) De va nånting som ja kom på bara. Men du vet att den finns om du känner för de. :o)



Love you!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback