Fredag 30/1



Endast 20min kvar till semester! Underbart!

Dagen började med frukost hos Eva m.fam. Myspys med frukost
tillsammans med ngn.
Sen bar det av ut en sväng, promenad först med Sebbe i sällskap,
sen lämnade vi honom hemma innan vi gick ner på byn.
Efter promenaden blev det en kopp kaffe m. kanelbulle innan det
var dax att bege sej till jobbet.

Här sitter jag just nu. Baby hämtar upp mej när jag slutar så skall vi
iväg på ICA & handla lite ost & kex tills ikväll.
Middag med flikkornaLagoon Thai & sedan hem till mej & mysa
till det lite. Trevlig kväll att se framemot helt enkelt.

I helgen blir det s-vall med mami. Blir nog två filmer imorgon som det ser
ut.
Tänkte att vi far redan kl.0900. Shoppa lite i Birsta City. Sen hälsa på
Morbror m.fam.
Gå på första bion kl.1815, sen tar vi nog middag på China & sen bio
igen kl.2045. Känns kanon.

Nu skall jag ta o göra ett ryck innan jag går på semester!

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback