Fredag 23/1




Då var det äntligen Fredag. Och ja, den är efterlängtad.
Jobbar idag dagtur, hörde ni, dagtur.
Fick ändrad till medlemsservice så idag får jag gå hem kl.1500
istället för 1900. Hur underbart som helst! :)

Efter jobbet skall jag hämta Eva, vi ska iväg & handla lite.
Sen ikväll så får jag besök utav Malla & Sofie!
Vinkväll med tjejerna. Mysfaktorn100% skulle jag tro.
Äta lite gott & bara ha det mysigt.

I helgen så skall jag göra iordning Evas present. Hon fyller år
söndag så vi skall upp o gratta henne.
Mycke annat har jag inte planerat i helgen faktiskt.
Promenad lär det nog bli, har blivit som en liten rutin nu & det känns
kanon.

Veckan som varit kan jag inte klaga över. Jobbtidern låg på kvällarna
men det gjorde ändå inte så mycke. Fick mycke tid till Eva & Linus.
Frukost uppe på Barrtagsvägen och sen promenader runt Forsön &
liknande. Myspys med Linus. Det kan inte bli bättre! :)
Så veckan har vare alla tiders.

Nästa vecka jobbar jag Mån-Fre & sen har jag semester. Känns hur underbart
som helst. Ngn ändrad tur nästa vecka också så jag jobbar dagtid, aldrig fel.

Nu skall jag ta o logga in. Men vi kanske höres nå mera under dagen!

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback