Fredag 16/1




Då var det kanske dax för ett inlägg för idag.
Linda vill ju ha ngt att läsa såhär på eftermiddagen! :)

Idag klev jag faktiskt upp relativt tidigt för mej. Eller jag
vaknade relativt tidigt iaf.
Pratade med Linda lite i fonen & då blev man ännu piggare! :)
Somnade innan 00:00 igår iaf. Och det känns kanon.
Vill inte hålla på att vara vaken till framåt 02:00 tiden.
Men hoppas på att det blir bättre nu..

Idag blev det ju fika på Café Canel med Linda.
Det var rätt mysigt där & ganska så gott.
Kaffet får ett stort +. Riktigt gott.
Men sen till mackan vet jag inte. Beställde en ost & skinkmacka,
men vet inte vart skinkan var...haha..
Blev alltså endast en ostmacka, men den var god!
Så det var en lyckad fika.

Sen drog vi runt på byn. Nästa in på alla affärer som Ånge har.
Så nu har vi laddat upp med den spännande planeringsboken! :)
Godis & tidningar.
Vet ju ej om det blir lugnt ikväll, men vi har ju raster att utnyttja till 100%.

Så dagen har vare bra än så länge. Hoppas på att den bara blir bättre.
Men det lär väl visa sej. Linda- Du vet vad jag snackar om! :)

Så ikväll sitter jag framtill 2100. Sen får jag gå hem. Lägga mej i sängen
& hoppas på att jag somnar bra tid även ikväll..

Imorgon är det jobb som står först på Schemat. 09-1300.
Sen ska jag åka en sväng till S-vall med mami.
Inte ute efter ngt speciellt. Men skoj att bara gå runt o kika & ta en god fika
Café Charm/Ikea.
Jag ÄLSKAR att fika! :)

Sen på söndag blir det jobb igen, 08-1200. Hela helgen får jag spendera här
med Linda & de känns tryggt! ;)
Sen ska jag nog bort till Floravägen & hälsa på Malla.
Är sugen på bio på kvällen. Twilight. Har inte riktigt bestämt mej än, men
det lär väl visa sej hur det blir.

Nu skall jag smaska lite karra innan det är dax för fonen igen.

Endast 6½dag tills att Linda sticker till Thailand.
Ångrar mej fortfarande inte... Eller!? Att jag gör! ;P

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback