21:20




Har nyss pratat med Linda i telefon.
Ringde och gjorde min kväll lite kortare! ;P
Om man nu kan uttrycka sej så.
Kvällen är snart slut här på jobbet, hoppas på att de
sista 45min inte kommer att kännas som en hel evighet,
för det är just vad denna kväll har gjort.
Suttit & pulat i mej godis så jag nästan mår dåligt nu.
Men är man en godisråtta så är man. Hua.
Måste lära mej att jag inte behöver äta godis varje dag! =)

Imorgon ska som sagt jag & Linda på det nya Caféet.
Känns spännande. Hoppas på att de har ngt gott att bjuda på.
Konsums fika är gott, speciellt Grillmackan som det har.
Så vi får väl la se om Café Canel kan slå den! =)
Jag älskar smörgåsar!
Mycke hellre de än ngn äcklig kletig bakelse.
Men det kan ju vara pga att jag inte äter GRÄDDE! Uscha.

Nä nu skall jag ta o göra ett sista ryck, lär nog inte höras nå
mera ikväll så, Natti natti!

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback