1800 & 1h kvar




Då var det endast en timme kvar. Men det känns som en evighet
om jag skall vara ärlig.
Men det är bara att hålla humöret uppe & jobba på.
Hörde ni? Det är BARA! Haha...

Ingen sväng ner till Ljunga blir det idag när mami fick in bord &
alla stolar i sin bil. Så då åker de upp tidigare. Skoj att åka en sväng,
men nu tjänar jag ju lite pengar. :)
Så när jag slutar åker jag direkt upp till Eva, gjorde alltså ingenting
att jag promenerade hem på lunchen & hämtade bilen.
Mami & papi är redan där när jag kommer, så det blir trevligt.
Hoppas på att Linus är vaken så man får snusa på Prinsen lite.
Eller minibuddha som de sa i Thailand.
Mini Buddah & heavy boy. Snällt...tihi. Men Buddah är ju en bra person
för Thailändarna så man får tänka så när Linus blev minibuddah.
Eller Linos som han hette där nere. Huga va jag surrar nu.

Nä nu skall jag ta o göra ett sista ryck innan jag slutar!


//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback