Torsdag 26/2



Då är man på arbetsplatsen & sitter nu här på min första fika
för kvällens arbetspass. Än så länge är det lugnt & det har det
varit hela dagen. Vi får väl la se hur kvällen artar sej.

Imorse promenerad jag upp till kusin. Världen snöväder imorse.
Var på ICA & inhandlade för deras fjällresa idag, kommer hem
Tisdag/Onsdag till veckan igen. Mysigt för dem. Hoppas bara
på att det slutar snöa & att de får solsken! :)
Fikade lite frulla och myste med Linus innan det var dax för den
snöiga promenaden hem igen.

Haft besök av Baby & Loke idag. Promenerade en kortare sväng
bort på ICA. Hämtade ut mitt & Evas paket från Ellos! =D
Sen när jag kikade i brevlådan hemma så hade jag även fått mitt paket
från H&M. Skojskoj.
Blev en kaffe för oss när vi kom hem till mej igen.
Blev en kortvarig fika eftersom att det var dax för en annan att börja jobba.
Snöade fortfarande, men fick skjuts av Baby till jobbet! Skönt!

Ikväll sitter jag till 2200. Har sökt komp från 1745 men skulle tro att jag kan
fetglömma det. Men jag hoppas. Och hoppas kan man ju alltid göra.

Imorgon blir det jobb igen, 09-1600.. Sen planerar jag att dra med Savander
till s-vall för att inhandla mej en soffa. Men har inte riktigt bestämt mej än,
men skulle tro att det blir så.

Helgen jobbar jag, 08-1200 både lördag & söndag.
På lördag blir det Melodifestivalen. Sen lutar det åt att gå på mittis & kika på
Fagervall. Skulle vara jävligt skoj faktiskt! :)
På söndag efter jobbet är det inte så mycke inplanerat. Men till kvällen blir
det nog bio, Män som hatar kvinnor i sällskap av mami & papi.

//Malla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback