Torsdag 19/2




Då sitter jag på jobbet igen. Rullar på rätt bra än så länge.
Suttit precis 1h nu & skall sitta framtill 1515 idag.
Skön tid ändå att sluta innan helg. Ja för det är ju faktiskt dax för
helg för Mallas del då.

Sitter även på medlemsservice idag. Rätt lugnt på telen än så länge.
Peppar peppar....

Efter jobbet så tänkte jag ta mej en promenad. Kanske får sällskap utav
Eva & Linus.
Sen så är jag bjuden på middag hemma hos dem. Trevligt!
Det blir Tortillaknyten i ugn med ost. Mumma låter det som. Inte smakat det
än, men tror det blir kanon. Kommer att dela med mej av hur det smakade! :)

Imorgon blir det en tripp till s-vall. Ska gå in på Ohlossons tyger & kika lite.
Tänkte se om jag hittar ett svart sammets tyg. Tänkte nämligen höra med
Eva om hon ville sy en knälång klänning till mej. Men vi får la se hur det blir.
Vill inte ge mej in på detta själv. Då blir det bara pannkaka av allt. Hua.

Igår efter jobbet så var jag ute på en liten promenad med Eva, Linus & Ronja.
De hade vare på ICA & handlat lite, så vi möttes upp utanför Shell.
Sen blev det middag, köttfärssås med spaghetti! Mumma. Kan egentligen inte förstå
att det kan vara så gott. Men det är det.
Sen blev det promenad hem och bänkade mej framför tvn & kikade på Grey´s Anatomy.
Älskar den serien. Hur bra som helst. Strax efter det så slog man igen de små blå.

Nu skall jag ta o kika om det finns lite mejl att göra. Kanske höres senare under
dagen/kvällen!


/Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback