Tisdag 24/2



var det dax för en ny arbetsdag. Jobbar idag 0745-1500.
Sällskap av Linda, Maria & Malla. Så det är trevligt!

45min lunch idag, skall då traska hem och hämta bilen.
Behöver då inte stressa efter jobbet.
Skall åka ner direkt till Ljunga & sedan vidare till s-vall tillsammans
med mami & papi.
Mami skulle handla på Axfood & papi skall på fotbollsmöte.
Så då tog jag chansen att följa med & gå in på IKEA & provsitta soffa igen.
Har inte hittat den perfekta än, trodde det, men fick höra om en annan som
lät intressant så då måste jag ju ta o kika på den & även sitta i den innan
jag kan bestämma mej.

När jag kommer hem från s-vall så ska jag hälsa på Eva m.fam en sväng.
Hinner jag så blir det en promenad på kvällskvisten.

Igår efter jobbet när jag slutade 1900 så kom papi o hämtade mej, for upp o
hälsade på Eva. Bjöds på äppelpaj m. vaniljsås. Mumma va gott det var.
For med när mami & papi skulle åka hemöver för att byta bil med dem.
Sen vid 2000 så var det dax för promenad. Blev Forsön runt i sällskap av
Savander. Riktigt skön promenad. Becksvart, så man knappt såg något..haha.
Men kom hem gjorde man iaf. For även upp till Eva för att fixa med lite biljetter
innan jag gick hem igen. Kröp ner i sängen & somnade relativt snabbt.

Annars idag har jag inte så mycke inplanerat. Skall bli mysigt med en fika
Charm när man kommer till stan. Bland de mysigaste Cafét som jag varit på.
Och ett stort + är att deras kaffe är kanon gott. Så det skall bli mysigt.

Imorgon har jag Fridag. Härligt med ledighet.
Farfar & Kent fyller år imorgon, så skall ner till Ljunga för att gratta dem.
Annars har jag inte så mycke inplanerat.

Nu skall jag ta o göra mitt jobb!

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback