Tisdag 17/2



Då var det Tisdag, och jag sitter nu igen på jobbet.
Medlemsservice som gäller idag framtill 1700.
Rullar på rätt bra än så länge, känns bra.

Idag har jag spenderat förmiddagen uppe hos Eva.
Fikat frukost och gjort beställning på både Ellos & Jotex! :)
Lite kläder & sedan blev det en matta för mej från Jotex till
köket. En grön trasmatta! :) Spännande att se hur det ser
ut när den kommer hem. Skoj!
Sen var jag barnvakt en stund medans Eva var ner på jobbet
en sväng när chefen var uppe.

13-1700 blir det idag på jobbet. Skönt med 4hs.

I eftermiddag far jag upp till Eva en sväng igen.
Sen när jag kommer hem skall jag ta & städa tänkte jag.
Känns som att det behövs. Skura lite golv & så.

Nu har jag iaf bestämt att jag skall sälja min säng till Alex & sen
ta o köpa mej en bäddsoffa. Ska iväg på IKEA i slutet utav veckan
och provsitta & ligga lite, så får vi se vad det blir för ngn.

Annars i veckan har jag inte så mycke inplanerat. Jobba & bara tat lugnt.
Väntar på varmare väder, så man kan ut & promenera lite.
Blir lätt rastlös nu när man inte är på jobbet av att bara sitta inne.
Vill ut & röra mej!

Nu blir det ett ryck!


//Malla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback