Tisdag 10/2



Då var man tillbaka till jobbet efter 10dagars ledighet.
Riktigt skönt att vara ledig, men skulle inte säga nej till mera
ledighet! Tihi..

Veckan som varit har vare kanon. Umgåtts med kusin & Linus.
Hade sett framemot en massa promenader, men när det vare
omkring -20grader hela veckan så har man inte stuckit ut näsan
i onödan om jag säger så.
Men vi har gjort en tripp till s-vall för lite shopping. Hälsat på
baby & Loke i Östavall, alltid lika trevligt.
Fikat i massor! :)

I helgen har jag haft besök utav Baby, Loke & Malla. Trevligt med
en massa surr. Lillgrabben visade att han börjat gå. Lite rangligt
än, men snart så... Får man väl inte tag på honom. Blev alldeles
tårögd när han traskade fram till mej. Hua. Han föddes ju nyss.

Sen på lördagskvällen var jag hemma hos Malla.
Vi kikade på Melodifestivalen. Både gott och ont med den nya tävlingen.
Tycker det krånglar till vissa utav sakerna alldeles för mycket. Menmen.
En riktigt trevlig kväll med dej Malla! :)

I söndags var jag ner till Ljunga och hälsade på. Kikade lite på 24maraton
på Tv400. Riktigt bra.
Sen for vi upp till Eva m.fam och hälsade på.
Kvällen avslutade vi på Medborgarhuset & såg Wallander-Hämnden.
En riktigt bra film.

Igår var jag ju även då ledig. Promenerade upp till Eva. Fikade frukost innan
det var dax för promenad. Riktigt skönt ute igår.
Sen kom mami upp och hämtade mej sen drog vi till s-vall tillsammans med
papi & Farfar.
Var ut till Söråker till Lunden & hälsade på farmor.
Det var ett år sedan Farmor gick bort igår. Ett år sedan.
Herregud vad tiden går fort. Jag minns det som igår när hon drog sista andetaget.
Satt o kikade på Melodifestivalen, när jag var tvungen att sänka ljudet på tvn när jag
tyckte att Farmor andades konstigt.
Saknar dej Farmor!

Nu skall jag ta o göra ett sista ryck innan lunchen. Sen är det dax för
medarbetarskap.

Efter jobbet blir det en promenad med Eva & Linus!

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback