Söndag 22/2



Då sitter man på jobbet & har lunch för tillfället.
Hade hoppats på att få kapa lunchen o gå hem 1430.
För vad ska jag ha 1h lunch till. Menmen, det är bara att
aktivera sej. Så går hem 1500 idag.

Helgen har vare rätt skön. Var till s-vall med Eva & Linus i Fredags.
Fyndade lite småsaker & sen hämtade vi upp Peter på busstation
när han kom från Sthlm.

Igår hade jag sällskap av mami & papi. Var & köpte fika på canelen
o fikade hemma hos mej.
Sen vid 1900 traskade jag bort till Malla för att kika på Melodifestivalen.
Vi blev väldigt nöjda denna gång när EMD & Molly gick till Finalen! :)



(Bild lånad från Aftonbladet.se)

Idag efter jobbet händer väl inte spec mycke. Gå ut o gå om det är ok väder.
Annars har jag inte mycke inplanerat. Kika på ngn film på kvällskvisten innan
det är dax att sova.

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback