Fredag 27/2



Då sitter jag på jobbet igen i sällskap av Malla.
Började för ca 40min sedan & skall sitta framtill 1600 idag.

Igår sökte jag komp som sagt & fick faktiskt gå hem kl.1815
igår efter "lunchen". :) Skulle egentligen har suttit till 2200.
Så jag kan ju säga att jag blev GLAD! :)
Så kl.1900 igår var det dax för en promenad. Blev Forsön runt.
Kanonskönt var det.
Sen blev det tvn, med kaffe & kex. Mumma.

Idag kan det nog bli en tripp till s-vall efter jobbet. Inhandla soffan
som jag pratat om. Men det lär väl visa sej hur man känner för det
när klockan börjar närma sej gå hem tid.

Efter s-vall så skulle jag tro att det blir Forsön runt.
Även att det är kanon fint väder ute idag bara för att en annan jobbar
hela dan. Känns så.
För igår när man var ledig framtill 1500 så var det nästintill snöstorm
ute. Menmen, det är sånt man får ta.

Sen ikväll om tiden räcker till så det blir det Så ska det låta.
Säsongstart på de ikväll. Tycker det är skitroligt ja! :)

Nu skall jag ta o göra ett ryck innan det är dax för första rasten!

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback