Fredag 13/2




Då sitter jag på jobbet, suttit sedan 0800 imorse.
Trött som en gnu imorse, trodde allvarligt att jag skulle komma
försent. Men hann på plats med marginal faktiskt. Kanon.

Jobbar kortpass idag, så lämnar lokalen för helgen kl.1200! =)
Efter jobbet tänkte jag ta mej en promenad. Riktigt fint väder ute
idag. Inte allt för kallt och ett stort + är att solen skiner! Kanon.

I helgen blir det Melodifestivalen för fulla muggar. + att jag kanske skall
bjuda mami & papimiddag.
Hade vare en stor fördel om man hade haft sej en soffa när man får
besök. Men man får anpassa sej.

Nu skall jag ta o göra ett ryck innan jag ska hem för helgen.

Ps. Sände ut mitt nya nummer till mina vänner idag, så att ni vet att
det är från mej när jag fick höra att det såg lite knepigt ut...tiihi.. Ds.

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback