Hmm...




Jag blev utmanad utav Hellendellen!


För 5 år sen...

Hade gått ½h på gymnasiet, trivdes som fisken i vattnet. Fick två nya helt underbara vänner: Malin & Elin.


För 3 år sen...
Då tog jag studenten. Var ledig hela sommaren, var ju ändå de sista sommarlovet jag troligen skulle få.
Semestrade i Sverige och började sedan jobba på SJ som resesäljare. 

För 1 år sen...

Så jobbade jag fortfarande kvar på SJ. Livet var upp & ner. Loke kom till världen & blev en stor del av mitt liv.
Likaså Linus som jag kommer att bli Gudmor för.


För 3 månader sen.. ,
Livet ljusnade och jag startade om från scratz. Kändes underbart att kunna se saker och ting från fler än en vinkel

I går..

Var jag på promenad med Eva & Linus. Riktigt skönt väder ute.
Skulle ha jobba till 2215 men fick avsluta mitt arbetspass 1945. Promenerade hem till John där det blev middag
och tv.

Imorgon...
Jag har fridag, ledig hela dagen. Inga planer faktiskt. Bara ta det lugnt.

Om ett år...

Hoppas jag att jag begett mej norrut. Att lyckan fortsätter!


Jag utamanar:
Berglund, Mallamin, Baby, Vikkan, Elin, Tove!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback