Torsdag 2/4



Då var det Torsdag & sista dagen innan helg.
Skönt med lite ledighet.
Skall ut o jobba på söndag eftermiddag/kväll, men det får man ta.

Idag skall jag åka me mami till s-vall efter jobbet.
Kika lite & se om man fyndar ngt.
Är ute efter en vårjacka. Kanske att man hittar ngn som passar fröken.

Annars i helgen så skall Eva o jag påskpyssla lite.
Ska ut o plocka påskris imorgon och lite annat pyssel sen när vi kommer
hem.
Sen på lördag blir det dop av bror Davids dotter Irma.
Jag o papi skall dit & förhoppningsvis Farfar.
På lördag eftermiddag/kväll så far jag & John till stan. Har planerat
in en biokväll med nya Fast & Furios filmen. Härligt. Hoppas på att den är
bra nu då bara.

Så helgen blir lugn o härlig. Så det känns kanon!

//Malla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback