Fredag 17/4



Då var det äntligen fredag & snart helg! Underbart!
Det var ett tag sedan jag var inne här nu o lämnade ett spår
så tänkte att jag kikar in en sväng idag! :)

Livet är helt underbart!
Jobbet rullar på, vänner & familjen är oslagbara & jag har de underbaraste!
Kärleken min är underbar, är glad att just jag fick träffa dej!
Säger som Mallamin, jag kräver inte så mycket mera!

Nu är det endast en vecka kvar tills vi sticker till Vemdalen &
på Vårforum! Känns kanon!
Känner ända från tårna att vi kommer att få det kanonskoj! :)
Så detta ser vi framemot! :)

I helgen har jag inte spec mycket inplanerat. Är ledig iaf och det känns kanon.
Har tankarna på att åka ner till T-hammar en sväng o hälsa på Elina m.fam
om det håller sej hemma.
Sen skall jag ta o kika in hos farfar en sväng också.
Skoj att flänga runt lite & hälsa på nära & kära! :)

Idag jobbar jag framtill 0945. Sen skall jag traska bort på Konsum o köpa
frukost och bjuda Eva & Linus! :)
John lär nog sova som skönast vid den tiden, så kikar "hemöver" lite senare.
Hoppas på att solen kikar fram o att det inte är allt för kallt, lär nog bli en
promenad då fram på dan. Det gillar jag!


/Malla

Kommentarer
Postat av: Helené

Jag blir så glad! :)

Postat av: Catrin

Funkar bilen fortfarande inte åt Östavalls hållet?

2009-04-17 @ 18:41:27
URL: http://tobbelobbessambo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback