Torsdag 4/9

Idag skiner solen ute. Bylsade på mej med kläder idag
när jag promenerade fram på byn, för det såg ju lite kyligt ut.
Men det var rätt varmt och jättehärligt ute.
Som jag sa igår - Även hösten har sin tjusning.

Väl framme på byn så traskade jag in till Linda på salongen.
Var lite nervös när hon förklarade och sa - Såhär tycker jag att du skall ha.
Men blev kalasnöjd som vanligt. Alltid när jag går till Linda.

Sen efter klippningen var det bara att traska bort på jobbet.
Hämtade upp bilen på ishallen innan och nu sitter jag här.
Har ca.2½h kvar. Riktigt med kö idag kan jag säga. Tror inte det lugnar
ner sej idag om jag skall vara ärlig. Men vi får väl la se hur det går.
Måste anstränga mej en aning med på den tiden som är kvar känner
jag. Och det är ett måste.

Ikväll kommer mami upp till Ånge. Hon har med sej mitt efterlängtande
paket från H&M. Spännande. Det har gått så lång tid så jag har nästan
glömt vad det är jag har beställt. Vissa saker kommer jag ihåg men inte
alla, så det blir som en liten julafton idag.
Sen ska vi upp till Eva en sväng. Kika i Party Light katalogen och
snusa lite på Linus. Ovanligt nu för tiden? Nej, men det är så mysigt.

Imorrn Fredag är jag ledig. Underbart. Har jag verkligen längtat efter.
Baby kanske skulle komma ner med Loke. Så följer nog med dem när
de skulle ta en fika med Linda och Jesper.

Nä nu är snart lunchen slut, så skall ta o göra ett sista ryck till 19:00.

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback