Torsdag 18/9

Då är man tillbaka på jobbet. Känner mej egentligen inte
riktigt kry än, men jag gör ett försök iaf.
Började arbetsdagen kl.13:00 och då var det dax för APT med
Medlemsservice framtill 15:00.
Sen nu skall jag sitta med telefonen till 20:00 sen är det hemgång.

Annars idag har jag vare ner till Farfar som vanligt, suttit o pratat och
drack kaffe. Trevligt.
Stannade även till hos Viktoria för en kopp.
Hemma o göra mej iordning och sen iväg på jobbet. Detta rullar på.

Ikväll händer de inte så mycke. Blir nog nya Irene Huss filmen som jag
var på Shell och hyrde förut. Hyrde även PS I love you. Men den väntar
jag nog med att se tills imorrn kväll.

Imorrn blir det jobb 9-16:00 sen är det äntligen semester. Den är efterlängtad
kan jag säga.

/Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback