Tisdag 9/9

Pigg o alert idag också. Känns skönt att kliva upp i tid och
göra sitt arbetspass på förmiddan och komma hem i normal tid.

Vandrade iväg på jobbet vid 07:30 för att starta mitt pass 08:00.
Känns bra idag, när jag får spendera mina timmar på Medlemsservice.
Jobbar framtill 15:00 idag och sen är jag ledig tills på Torsdag 15:00.
Det blir 2dygns ledigheten. Kanon.

Idag har jag inga störra planer. Tänkte ta en promenad när jag slutar.
Får la se om det blir Forsön, eller om jag kör ngn annan väg.
Sen ikväll blir det nog film. Fick Sex and the City filmen hem till mej igår.
Har inte sett så mycket av det som tvserie. Men när man hamnar framför
det när man ligger o zappar lite, så är det ju faktiskt rätt bra.
Och filmen har jag velat sett länge, så ikväll blir det nog den.

Igår efter jobbet så blev det lite städning. Kändes mycke fräschare i lghen
efter det.
Sen var det meningen att Linda och Ingemar skulle komma o hjälpe mej
med parabolen. Men vi flyttar fram det till imorgon Onsdag.
Mami kom upp en sväng, så vi for upp till Eva o fika o satt o prata lite.
Alltid lika trevligt.
Sen blev det bara hem i sängen och sova. Skönt.

Jaja imorgon är man som sagt ledig. Ska bort till Linda på salongen och
köpa ut min nya plattång som hon hade lagt undan.
Vet att jag redan har en, men denna var pytteliten och jättepraktisk nu när
jag har så kort hår. Kanske bortkastade pengar, men jag vill ha den.

Nu ska jag ner på fika. Men höres nog nå mera under dagen!

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback