Söndagkväll 21/9

Sitter nu i sängen o kikar på tvn.
Har nyss sett säsongsstarten av Andra Avenyn. Älskar denna serie.
Men känns annorlunda, fattas många ansikten. Men jag kommer ju att
fortsätta följa det iaf, och det kommer nog bli bättre.

Annars idag har jag vare till Farfar. Vi var på Shish Kebab och lunchade.
Gott och trevligt. Sen drack vi en kopp kaffe på Risa innan jag rullande
hemöver.
Var på ICA o handla lite och sen var jag till Viktoria på en kopp kaffe.

Annars idag har jag bara vare hemma. Började möblera om lite förut,
går inte att möblera på så många sätt, men kommer nog att fortsätta om
en stund och se om ja kommer på ngt annat sätt saker och ting skall
stå. Vi får la se.

Imorrn är det första dagen på semestern. Visst att jag lika gärna egentligen
skulle kunna jobba eftersom att jag inte har ngt speciellt inplanerat.
Men samtidigt känns det väldigt skönt att vara ledig.

//Malla

Kommentarer
Postat av: Loke

VADÅ?

2008-09-22 @ 14:07:07
Postat av: Anonym

VADÅ? du har ju mig inplanerad =)

2008-09-22 @ 14:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback