Söndag 7/9

Idag är det väldigt kyligt ute. Nu märks det verkligen att sommarn
är slut när det är såhär kalla mornar.
+1,5 grader visade bilen nu när jag for på jobbet.
Kände att det blev lite brådis imorse så tog bilen.

Idag jobbar jag framtill 13:00. Kortpass denna söndag.
Inte helt fel när man har vändsöndag. Och inte helt fel med kort
pass överhuvudtaget när man jobbar helg.

Annars idag har jag inte så mycke inplanerat. Hade ju tänkt åkt
på gympa med Catrin o Moa senare ikväll. Men tror inte att det blir så.
Det lär väl visa sej när tiden börjar närma sej.
Sen började jag att läsa en riktigt bra bok igår, så inte omöjligt att man
hamnar i sängen med den...tihi..
Inte så ofta att jag kommer in i en bok, men denna fastnade jag för.
59kr på ICA. Lätt värd de kronorna.

Jaja till veckan blir det jobb alla dagar utom onsdag. Men rätt bra
pass nästa vecka iaf. Känns bra det.
Även att jag skall skjutsa mami o papi på Midlanda på Lördag 13/9.
De skall iväg till Turkiet och spendera hela 2veckor där.
Gud va varmt o skönt.
Ibland kan jag ångra att jag avbokade min resa, tänk 1vecka i Turkiet,
värma och all inclusiv. Men sen kommer jag på mej själv varför jag
avbokade den. Och då känns det ändå bättre att spendera denna
lediga semesterveckan hemma. Men hoppas på att mami o papi får
kanon väder iaf. Och shoppar en massa roliga grejer tills att de kommer hem.

En dag på semester har jag iaf planerat in en dag till Ö-vik tillsammans med
baby o Loke. Spendera en dag på Paradisbadet. Härligt.
Loke älskar verkligen att bada, så det kan bli skoj.

/Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback