Söndag 14/9

Sitter nu på jobbet. Har ca halva passat kvar.
Sitter o har lunch nu till 13:05, sen jobbar jag framtill 15:30
och sen får jag gå hem. Jag längtar.
Skulle egentligen gå hem nu 13:15, men bytte mitt 4h pass
mot ett 6h. Men det rullar på bra iaf.

Annars idag händer det väl inte spec mycke.
Skall åka ner till Ljunga o se om Sotis vill gå ut. Sen går jag nog in
till Farfar o hälsar på. Lämna gåstavarna som mami köpte igår.
Så nu har farfar och jag ett varsit par.
Sen kanske det blir en tur till Östavall om det inte bli alltför sent.
Men det lär ju visa sej.

Imorrn är jag ledig. Och på min lediga dag skall jag fara till Fränsta
och till Tandläkarn. Det är jag verkligen på humör för eller har råd med.
Ingenting utav dem. Menmen, måste man så måste man.

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback