På Lördag



Då sticker föräldrarna till Turkiet. Inge avundsjuk alls.. Inte då.
Men valde ju själv att inte komma ner veckan efter, så jag ska
egentligen inte säga ngt. Men man är ju ändå lite avis.
Komma ner till värmen o bara vara en hel vecka. Inga bekymmer
alls. Menmen, jag stannar hemma i kalla Sverige.
Men kanske att det blir en resa för en annan senare i år,
eller att man håller sej och åker efter nyår.



Har ju vare i Alanya tidigare. Och det är riktigt fint där.
Kommer nog att åka dit fler ggr skulle jag tro.

Var ju till Marmaris i Juni och det var inte helt fel de heller.
Riktigt fint där oxå.
Kanske slänger in en bild därifrån senare idag.


Och kusin är inte sämre hon. Hon har ju bokat en 3veckorsresa
över jul med familjen till Thailand.
Skulle sitta fint de också. Men inte över jul.
Julen vill jag spendera med familjen hemma i Sverige.
Sån är jag! :)

Thailandsresan som var planerad att göra inom en snar framtid,
skjuts fram lite extra pga omständigheterna.
Men ngn gång i framtiden skall jag åka till Thailand.
Så enkelt är de.


//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback