Onsdagkväll 17/9

Ligger nu i sängen och skriver. Ska la snart slå på ngn bra film innan
jag skall ta o sova ett par timmar.

Sjukskriven idag. Inte vanligt för att vara Malin Hammarberg.
Gick hem tidigare från passet igår. Illamående. Mådde inte så bra
under kvällskvisten igår kan jag ju säga iaf.
Mådde lite bättre imorse, men ändå inte riktigt 100.
Stannade hemma så man inte riskerar att smitta ngn om man inte är
riktigt frisk.
Men under eftermiddag/kvällen så känner jag mej mycke bättre.
Så imorrn blir det förhoppningsvis jobb. Isf 13-20:00.
Sen är det min sista arbetsdag på Fredag 09-16:00, sen mina goda
vänner så har Malin semester! Underbart.
Jag kan inte beskriva med ord hur underbart skönt det ska bli.
Antar att Fredagen, bara den, kommer att kännas som en hel evighet.
Men detta skall vi klara.

På lördag har mami o papi vare i Turkiet i en vecka och en vecka återstår
för dem där nere i värmen. Inge avis, jag lovar! =P
Men är glad för deras skull.
Det kommer fler ggr, men kommer att boka mej en resa och åka inom en
snar framtid.
Skall åka till Thailand en gång iaf innan mami fyller 60 och skaffat hund.
Vi ska dit mami o papi, utan tvekan.
Kusin Eva m. familj far ju dit mellan 15dec-2jan. Underbart.
Men kan gärna flytta datumet, för jag tänker då inte fira jul ngn annanstarns
än Sverige. Nej.
Skulle gärna fira Jul i fjällen i år. Men det kommer nog inte ske.
Nej, men nu kom jag in på Julen. Det är bara September än.
Men tiden går fort, det skall jag inte skjuta under mattan.
Lilla Loke är ju snart halv året. Och han som nyss ploppade ut.
Men han är inte så liten längre charmtrollet.

Nu blir det film innan läggdags! :)

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback