Mejlar

Inget inrikes än så länge. Fick fortsätta passet på medlem
med att svara på mejlen. Inte mej emot.

Sökte komp fr. 17:15, men kön rör sej upp o ner hela tiden, så jag
antar att jag får sitta kvar tills 21:00 ikväll. Hur mycke jag än vill gå hem.

Men det känns ändå rätt okej att sitta o svara på mejl för omväxlings skull.
Inte bara nöta i telefon. Så jag skall inte klaga.

Men så är det. Baby kunde inte åka med imorgon. Så far med mami o papi
själv. Ska in till Birsta innan Midlanda o sen käka lite middag. Så det kan
bli rätt trevligt.
Bara lite avunsjuk nu på att de skall åka iväg..tihi..
Men som jag sagt innan, det kan vara skönt att ha den vecka hemma o
bara vara. Det tror jag nog blir bra.

//Malla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback