Måndagkväll 22/9

Känner mej rätt så seg och trött nu om jag skall vara ärlig.
Sitter nu i sängen, kikar på tvn. Men blir nog till att sova om
en liten stund skulle jag tro.

Idag har jag vare ner till Farfar och hälsat på. Även att Britta o Bengt
kom samtidigt som mej. De kom upp från s-vall och hälsade på.
Tur att Farfar och jag bestämde att åka till Lögdö imorgon annars hade
vi tänkt åkt idag och då hade vi ju missat dem.
Det var trevligt att ses, händer inte så ofta nu för tiden.
Pratat lite med mami idag också. Inget badande vid havet idag heller,
rödflagg, för stora våger.
Så idag hade de legat vid poolen.
Imorrn så skulle de ut på ngn "By utflykt". Kan vara skoj.
Och på onsdag skall de ut till ngt vattenfall. Skoj att de har lite olika saker
inplanerade för sej än att bara ligga o gassa. Inge avundsjuk alls...tihi..

Imorrn som sagt blir de Lögdö. Sen är Helené hemma i Ljunga så skall
stanna till en sväng där.
Sen om de inte blir allt för sent så åker jag upp till Östavall o hälsar på
Baby o Loke. Saknar ju dem nu ja.

Nu ikväll blir det inte så mycke mera. Ska upp rätt tidigt imorrn så skall
sova nu.

//Malla

Kommentarer
Postat av: Helené

De ska bli så kul o träffa dej i dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback